عشق نافرجام

قسمت دهم

اون الان بازبهم اس دادگفتم دیگه تموم شده ولم کن مزاحمم نشوهرکی دیگه میره دنبال زندگی خودش بعدگفت توجوری حرف میزنی که انگار10سال ازمن بزرگتری بروبچه نی نی اصلامیخوام مزاحم شم میخوام ببینم توچه غلطی میکنی...با این اسش بازبیشترازش متنفرشدم قلبمو داره تیکه تیکه ترمیکنه من میخوام فراموش کنم اون نمیذاره امیدوارم موفق بشم الان دارم براکنکورمیخونم یه ماه ویه هفته دیگه مونده واسم دعاکنیدقبول بشم من این یه سالو بخاطرش ومشکلات ورابطه بینمون هیچی نخوندم که واقعاپشیمون شدم خیلی زیاد ایندموبخاطرش خراب کردم ولی حبف حیف حیف....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,21:54به قلم: یه دوست ™